Nuffnang

Sunday 1 May 2011

Suatu Hari Di Hari Cuti


Hola!!

Swimmin'
Pening kepala aku masuk air banyak sangat... Konon nak berenang.. Tehegeh2 berenang kesana-sini, pastu masuk air dalam mulut, tinge dan hidung jua... Bingai kepala aku ni ha...


Balik rumah bancuh kopi, pastu minum dengan lahapnya.. lapang kepala.... haiiii~ mendamaikan...

Takpe2.. practices make perfect.. ye idak... nanti2 aku terer ar... tapi dah ada improvemant gak la tadi tu.. I'm getting better... haaa~ Apa la sangat nak berenang dalam air kolam tu, lautan asmara pon pernah aku renangi.. lagi mencabar.. cheewahh~ (sila muntah...) haha...


Dinner
Ni tengah tunggu puan sri Alia datang amek aku kuar makan since she dah lapar benor nak makan... so, aku belanja la makan..

mana engko ni nyah??.mak da lapa da ni... Btw, it's for her birthday.. For 9 years I didn't forget to wish her HB but this year sengaja aku tak wish... haha... hamek!! program membalas dendam... berani lupa birthday aku ye... but ermm.. still.. luv ya..


(**gambau lama.. den lupo nak tangkap gambau tadi)

Uwekkk.....
hehe.. Don't take it wrong.. I'm not pregnant ye.. at least, not yet... haha.. sudah2!! kembali ke pangkal jalan... tadi ade bebudak lelaki yang kurang bertamadun memakai spenda yankee berenang-renang pakai pelampung dalam pool tadi.. pastu minah2 yang lepak kat situ boleh pulak cakap 'comelnye budak-budak tu swimming..'




What the fish!! budak tu pakai pelampung kot.. berkocak air macam apa lagi korang cakap comel?? orang berenang dengan lurus.. bukan membelok merata-rata.. ni haa~ abang hilmi yang tough ni berenang dengan tahap kemahiran tinggi serta bergaya dan kacak korang tak nampak ke ha? adui.. korang comel malah awasome tapi tu la.. buta seni... please la.. apela korang ni..

Dearest awesome man outside there.. don't you ever get into the pool if there is a kid with buoy kerana kanak-kanak tersebut akan merompak kasih-sayang wanita yang ada disekeliling kolam tersebut.. but, if you still nak terjun masuk jugak, nak buat camne because as we all know, cute girls memang xtau menghargai ke'tough'an seseorang lelaki awesome like we are.. (-_-)''

Pesta buku
1.Duit takde... ciput je.. lagipun;
2. 4 buah buku yg Akbar bagi pon tak bace lagi..
3. Aku tak jumpa mana booth buku abang ipar aku sebab sesak gila... kalo x, senang sikit nak rompak.. hihi..
4. Masa tak banyak sebab Alya ajak keluar makan... so kena balik cepat-cepat..
5. kemain nak membaca, assignment pun berkoyan tak siap.. sigh.. doink!

Uweeekkk 2..
orang gi pesta buku cari bahan ilmiah, ni ada pulak pervert yang pegi sekali sebab nak bergesel-gesel.. bongok an?? sekali ko gesel dgn mak nyah baru ko tau.. haha~ baru function doe! hamek... so, berhati-hati la.. jalan tak sesak tapi korang rasa dah kenapa hamjadah ni menyondol2... seb baik tak gesel aku... kalo dapat pergh memang aku khatankan ko kt situ gak.. ok! fine, tadak kaitan.. haha..

Movie yang ditengok sepanjang 2 hari cuti:
i. Th resident
ii. The pink panther 2
iii. The ghost writer.
iv. No strings attached
v. The taking of Pelham 123
vi. Harry potter deathly hallow.

fuii~ nisbah movie yg ditonton 3 movie: 1 hari.. hua2.. camne nak sip khoje nih..


p/s: never ever ever swimming in open area again... =p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...