Nuffnang

Monday 2 May 2011

Today is a fairy tale

Keje Entrepreneurship..
Kerja yag madam Maz bagi dah sebulan dah rasanya.. Baru tadi nak start buat.. Nasib baik dulu aku adalah tokoh pelajar bajet paling mulia kerana menyimpan segala assignment yang buat zaman diploma dalam PC aku ni.. so, copy paste sangatlah mendamaikan senanye...

Apa kena mengena tajuk entry dengan apa yang aku nak tulis ni?? ermm.. ntah r.. aku pon main petik je tajuk tapi bole la nak crita sikit-sikit...

Apakah tips yang paling mujarab nak suruh kaum lelaki mengemas? lelaki bukan pemalas cuma derang sibuk... kitorang mane malas, tak cukup masa je kerana lelaki diciptakan dengan sepenuh kerajinan.. haaa~ hehe.. Tapi seriously camne nak suruh diorg cepat-cepat mengemas suasana barang2 mereka menjadi lebih baik hah?? aku pon bukan selalu rajin.. Time datang angin malas, phui~ memang tak dapek nak buek apo..

Bukan nak suruh buat ape pon.. Hanya keje2 esklusif lagi berwawasan seperti yang Faten Naseha Mak Nujum nyatakan dalam belognya..

Anak Pak Laden


Harini kecoh pasal Osama Laden dah mati kena bom kt pakistan...Dah lama tak dengar cite pasal Osama ni.. ni dah ade balik... herm.. tapi tu la.. ade yang cakap gamba photoshop jek sebab nak raise kan semula isu ni sebab da xde isu lain... macam2 hal... haih~


hari-hari baca paper nak muntah baca crita politik je.. nak baca berita business kena baca berita politik.. tapi cam rajin lah pulak nak bca business news. sigh..

Makan sampai gemuk..
Berikut adalah jenis2 barang yang telah dibawa oleh kandaku Naim Aduka Merana untuk seluruh warga rumah ini... ni kire da setangah ar.. tadi lagi banyak (dahdah lahap dgn kitorang).. Dengan segala keropok lekor bagai.. memang happening.. Tenkiu Encik Naim..



Aku dah kembali boncet.. (-_-)''


.:: sebenanye aku malas nak pegi kelas esok.. so, segala-galanya berjalan dengan sangat perlahan.. alahai~ ::.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...