Nuffnang

Monday 16 May 2011

HPS

Al Selamat Malamlah semua..

GAMBAR
orang kata gambar menceritakan sebuah sejarah.. Hehe.. Kalau aku tenung gambo aku lama2 rasa cam agak syiokkk jugek!! Bibir wa kemerah-merahan der.. aiseh... gedik tetibe... tak caye, ni haa~ ce nengok betol.. Tengok kejap2 je ye.. kang lelame melting pulak hati korang.. 




















haaaa~ see.. I told you.. Aku senyum tak cukup lebar jek.. Kalo tak, dah nampak dah aku punya lesung pipit yg gojes uh... hehe.. sudah2!! malas aku nak cerita panjang pasal aku punya kegorgeousan nih..cukup2! mak dah tak sanggup.. Aku tau, korang dah loya tekak.

GEDIK
Aku, Atynn, Fhat, Amy & Hana kena buat satu short film untuk subjek International Management kitorang. Hui~ penat doe nak edit.. kena taruk subtitle bagai sebab kitorang sume speaking english ala2 spanish gitu. So, risau orang tak paham, so sebagai editor yang gigih serta tabah lagi penyabar ni kena la taruk subtitle.. Baru cam filem doe. haha.

Pastu wa punya babak hujungggggg sekali.. Hero malaya kena la keluar lambat sikit an.. Hukum alam la, hero kena keluar lambat sikit. Satu-satunya hero kot yang ada dalam filem tersebut. So, aku pon shoot scene tu sengsorang... Masyaallah, bila aku nengok balik, gedik kalah bapok la siak! tak kuasa nyah nak shoot sekali lagi.. pakai redha jela...


p/s: dear my colleague. Aku dah nengok yang group zaim punya.. Huiii~ canggih der! 

OPICK.
Sejak dua tiga hari ni, best pulak layan lagu si Opick ni. Sedap didenga gak ar. Yela sekarang ni drama TV3 yang sedih2 jep mesti nak taruk lagu  Bila Waktu Telah Berakhir jep.. hoho~ tacing der.

kengkonon mata aku berair sebab sebak denga lagu ni r.. Padehal tingat benda lain.. cit! cover macho kot... apa barang crying2 ni...


HPS
Mata macam nak pecah aku tenung laptop ni lama2. Aku sedang menghadapi HPS (Hari Pemalas Sedunia).. nk anta mesej pon kedit aku aku ciput je. Nak telefon mak ngan abah pon, semalam dah call dah.. Call Alia tadi, dia pon cam moody jep.. So, cakap kejap je ar.. Herm... nk telefon Raimi pon jadahnye aku tatau nak cakap ape.. Haih~ selamat menyambut HPS buat seluruh umat manusia yang teringin nak menyambutnya bersama aku.. (-_-)''

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...