Nuffnang

Wednesday 25 May 2011

Drama minggu ini..

Seriously.. fricking idiots.. haha

ok.. ok.. japgi den cito tapi ni haa conflik yag kepelbagaian yang melanda...

Takde Rezeki
Semalam Zaim ada bagitau aku yang Mdm Mas ada hantar emel kat dia cakap yg report Entreprneur tu kurang lengkap dan berharap kitorang boleh top-up lagi laporan kitorang... Mdm hanta emel tu hari sabtu soh hantar selewat-lewatnya hari isnin... dah semalam baru Zaim sedar tentang kewujudan emel tersebut...



so, tak dapek la markah penuh 35%.. Erm.. takde rezeki nak dapat markah penuh. Nak buat camne. Allah maha Mengetahui.. segala yang berlaku dengan kehendak Allah SWT.. So, Zaim beserta rakan-rakan yang lain, kita terima saja la ye keputusan yang bakal keluar. But, it is sooooo okay so far because we already score great point in other section.. 

Gadis itu
oooohhhh.. lawanya dikau.. somehow, Intan a.k.a her friend tell me that she want to make friend with me but beliau segan nak cakap.. haha.. I'm totlaly okay tapi lawa sangat la der ko ni.. kang aku ter-fall in love kang.. So, tak rugi la aku suruh ex-gefren aku a.k.a Kris Dayanti nyanyi lagu Pilihlah Aku Jadi Pacarmu.. Huiii~ baru kini lagu tersebut berguna untuk aku.. haha.. ok2.. korang tak payah nak meloya sangat ye... 


Kalau dalam International Business, konsep ini dipanggil market availability.. Ye idak??... =p


Cerekarama
Pagi semalam cam besa r, lepas subuh pegi swim.. Pastu dah pkul 10, mata aku cam sangatlah berat. Makanya tido la dengan lahapnya.. Dalam pukul 11 camtu ada call dari ntah sape ntah.. Aku takde save pon nombor tu. sekali awex la der.. (** sementara masih mamai)
Awek: Awak! tido eh?
Aku:  A'ah.. ngantok sangat..
Awek: cepat la bangun.. kata nak fetch saya pukul 12.. cepat siap..
Aku: hah? mana ada saya janji..
Awek: ishhh!!!! kwuhh~ awak ni kan salu la cani... saya dah siap dah ni..
Aku: woooottt.. wottt.. kejap2.. (sambil mata dah buka luas2).. awak senanye nak cakap dgn sape ni?
Awek: cakap dengan awak la...
Aku: nama saya Flynn Ryder.. (OK2.. nampak sangat tipoo)... a.ka. Hilmi Mika Meon. r u sure you calling right person?
Awek: oh~ shit.. **tit.. tit.. tit**


hahai~ camne no telepon boifren pon boleh salah minah ni... nampak sangat ko call scandal.. haha.. tapi kalau  nak melamar saya jadi scandal, bisa aja sih..


Cerekarama 2
tadi petang seperti biasa aku kembali menghidap penyakit HPS. So, suruh la si Pa belikan aku  roti canai kat kedai mamak kat bawah ni sebab memamg kebetulan dia nak turun makan dengan yang lain2.. sejam tunggu, baru naik.. tengak sedap makn roti canai sambil mengadap TV, Si Ben pegi bantai korek hidung depan aku dengan muka puas... kimek! berketul haa taik hidung.. membuak2 roti canai tu nak marathon keluar dari tekak aku... 




Susah betul nak cari lelaki yang sopan santun dan beradab sopan diakhir zaman ni.. Tapi aku percaya lelaki yang sebegitu masih wujud. sebagi contoh, tuan blog ni la.. decency sangat.. betul!.. like seriously.. kalau cakap dengan pompuan malu2 je orangnye sambil mata memandang ke lantai.. haa~


p/s: Hoi~ hidung aku besar bukan sebab aku rajin korek hidung ye.. Jangan nak buat fitnah! 





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...