Nuffnang

Wednesday 4 May 2011

Dua tiga jantan berlari, manakan sama dengan betina sorang...

Susah Hati

Sumpah aku rasa semak kepala.. Aku tak kisah dengan kerja-kerja rasmi aku sebagai pelajar yang memerlukan aku nak pegi survey barang sume.. I'm okey.. tapi agak semak kepala memikirkan benda yang tak siap2 nih... sebab Faiz xhantar2 lagi access card & sticker rumah lama...Aku cam malu doe nak mintak deposit dengan owner sebab banyak hal lagi yang tak setel.. ank mintak deposit hapenye.. aduii~ wa tengah nak pakai duit ni.. like seriously..

Ya Allah.. aku tau aku sombong.... dah lama aku tak angkat tangan mohon diberikan kelapangan dalam kepala aku... tapi sungguh harini memang aku memohon kelapangan... (mungkin ujian sebab aku lupa tuhan).. hermmm...

Nerd

Buat keje last minit adalah satu nikmat jugak sebenanye.. nikmat jadi budak normal.. Aku kenal sorang abang ni.. Beliau belajar pandai.. Sumpah nerd! Keje plak dalam oil & gas sector.. Gaji bagak mahal gak ar.. Ada few friends and he live happily ever after dengan hidup dia tu.. Tapi aku rasa Allah dah ciptakan dia dengan sesempurna mungkin sebab kerja dia dalam oil & gas takde perlu nak cakap2 banyak2 cam orang dalam business field. Dia pendiam kot.. cakap bila perlu. nak cakap dengan aku pun dia cakap macam aku ni abah dia.. hoho... sopan seyh.. I  adore him but I don't want to be him.. I am happy with my life.. Aku bosan hidup macam dia...

Post kali ni tobat bosan nak mampos.. tapi bia ar.. huhu... sebak der!! 

Kawan Baru
Tadi ada sorang budak baru masuk.. nama Farabi.. perghh~ nama cam ahli matematik islam tuh.. moga2 pandai la jugak seperti ahli sufi tersebut.. junior aku tu.. dia belaja Diploma In Management jugak... haaa~ sila mohon sembah merafak budi dari senior ni ye.. hehe.. 

Rindu-rinduan.
Sekarang dah nak masuk pukul 2 pagi.. but still tak dapat pejam mata. walau mulut dah menguap berjuta-juta lemon kali.. Bukan ape senanye.. risau ni bila adik yayunk saye pegi bangkok la pulak.. aduiii...


baik2 tau..  heee ~ =p


I NEED FRIENDS.. THE SINCERE ONE.
kengkawan, saya ni belagak x?? saya ni sombong ke?? if yes, let me know ye... let me know like seriously.. because I feel like I belagak nak mampos dengan korang sekarang ni dan korang annoying... Jangan malas nak tegur2 aku.. Aku bukan jenis budak sememeh, kene tegur pastu tak bercakap.. haha... tu perangai cam bapok je.. x ah... I'm okey... betul..


Sebab tadi aku nak mengata menegur orang, aku tengok dulu orang tu ade x pangai dia dalam diri aku.. kalo ada aku diam kan je ar sebab ibarat meludah kt cermin.. cermin kotor, muka aku bersih.. okeh!! tadak kaitan.. ... kembali2 ke topik asal...


 ermmm... 


tadi aku bajet nak bukak mulut nak mengata sorang minah ni tadi aku rasa dia pon buat  pangai haram cam aku salu buat gak.. hoho.. so, diam je ar.. terkelu lidah den ni haaa. so, memang aku perlukan kengkawan nak tego2 perangai aku ni sebab I'm okeh...

Puasa Al-Sunat
tadi duduk makn dengan mak sedare pojaan hatiku di u-cafe, aku nampak Chef Amir lalu aku pun bangun dan bertegur sapa dengan  beliau..
Chef: hang gemok noh la ni...
Chek : gemok tang mananya chef... tuff kot, siap pakai baju maskulin ni..
Chef : elok la.. gembira hati...
Chek : hehe...
Haha.. gemok??? ciss, pantang ni den dongar perkatan ajaib nih.. den pantang nih... okeh!! wa minum air jep 3 hari lepas ni... kencing sampai kaler putih... no food.. (sila percaya dengan hati yang tulus, damai, jitu dan ikhlas ye..)


.:: Misshh my mum ::. =(







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...