Nuffnang

Thursday 22 March 2012

Konon Konon


Sedang tulis kisah pasal kawan2 di blog.. Satu persatu.. Mulai hari ini.. Setiap hari satu kisah.. Jadi sebelum aku tamat belajar atau memejam mata dapat lah aku tinggalkan korang dengan beberapa kisah untuk dikenang."
- hms 8 mac 2012


iPoyo iKnow 
Konon-konon nak cerita pasal kawan kawan tiap-tiap hari.. Alih-alih sibuk lah pulak.. Hahaha.. Tak istiqomah betul.. Lagipun charger laptop meletup.. aih.. :( .. Alright, before aku nak sambung kembali napsu menulis aku yang telah terputus ni, aku aku nak ucap selamat bercuti semorang.. kepada yang nak pegi GSM, hooyeh! Those yang lain, selamat pulang menjenguk keluarga dan lain lain lagi ah.

satu lagi benda aku nak cakap, aku tulis pasal kawan-kawan MSU je. Kawan-kawan pengakap ke, kawan dari kecik ke, adek badek ke hape bende aku tak cite..  Kite salu kot lepak.. Kawan2 MSU ni tinggal berapa hari je der, wa nak lepak sama.. sobs.. sobs

Takut
Bro! semua orang dalam dunia ni pun merasa takut dengan masa depan mereka, takde sape yang tidak pernah takut dengan hidup sendiri. Tapi sandarlah keyakinan kepada Allah SWT kerana dialah yang memberi rezeki. Insyaallah, life would be easier.


Bertemu
Aku ni bukanlah tua mana tapi aku dah jauh berjalan mengembara. Aku dah lalui seribu keperitan hidup. Aku dah bertemu ramai orang. Dan aku dah pernah jumpa orang macam ko. Orang yang punya hati yang ikhlas dan tulus. Mereka mengukir kejayaan dalam dunia mereka sendiri. All you need is faith. Believe in yourself. Jangan risau ok, sebab Allah selalu ada dengan orang yang sabar dan bersungguh-sungguh.


Kejam
Aku tau aku selalu jadi boss yang kejam pada ko. haha.. but, I have to bro. And thank you for being there bersabar sepanjang masa dengan aku.  Keep it up. You did amazing job. At least we have another 7 exciting weeks to spend together before we finish our study. Looking forward to work with you buddy.    


Ampun
Maafkan aku ok. For all the bad words and the bad deeds of me. Jangan simpan dalam hati semua tu. I always need you. You are amazing. Allah sajalah yang berkuasa untuk membalas segala kebaikan ko. I wish all the best for your life. Dan kalau ko berjaya suatu hari nanti, janganlah lupakan aku. Good luck bro. You truly my brother, Norhafiz Muswan. 



Assalamualaikum..
Love;
Hilmi


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...