Nuffnang

Sunday 11 March 2012

Hari keempat: Hanana Banana


"Sedang tulis kisah pasal kawan2 di blog.. Satu persatu.. Mulai hari ini.. Setiap hari satu kisah.. Jadi sebelum aku tamat belajar atau memejam mata dapat lah aku tinggalkan korang dengan beberapa kisah untuk dikenang."
- hms 8 Mac 2012

Baru balik dari study sama-sama di library. Cam biase jelah.. Aku tido.. ehhe.. Full day-out. Dari pagi sampailah malam. I guess this time, I would like to talk about Hana. I did talk about her in my post Carta Hati Girls & Boys yang lepas.

The Broken One
We both can easily mixed around very well.. real good chemistry for awesome 2 years of friendship. Tapi manja-manja malas dia nih.. Kene salu marah2 sikit.. Ahha.. After Zaim, she goes number two people I love the most. The good part is: dia layan je perangai ntah hapenye aku ni. Takdenye jemu. :').. Thank you sayang.. Kite sayang awok sangat-sangat tau tak?

Jadahnye taruk the broken one? Bila hati aku tak oke, lepak aja deh dengan ini anak. Pasti kamu tersenyum deh. Dia bunga hati saya. I wonder how my live would be without you. Awak baik sangat. I will never forget this one nice girl. 

Tersambung
I don't mind kalau terputus hubungan dengan kawan yang lain. Walaupun dengan "sahabat aku yang aku paling sayang" pun aku boleh je tahan perasaan sedih dihati. Tetapi tidak dengan ko. For sure, keadaan akan jadi lebih teruk dari sekarang kalau kita gaduh ke betengkar ke ape ke. Tapi penah ke bertengkar @ begado? Hope never be for now and then. Kalau pun terjadi, I'm sorry and I want you to know that I will never mad at you. Forgiven already. heee

Alive
T.e.r.i.m.a k.a.s.i.h.. for every single things you've done to me. You give me strength yet regain my confident. I will be more than happy if you want to spend your time with me because I know every single moment we go through together will be most wonderful time.

Kalau perlukan apa-apa pertolongan, feel free to ask me oke? Don't keep it for yourself.. You always have us. Real love

Aku takde nak kasi nasihat pape sebab selama ni pun ko lagi banyak kasi nasihat kat aku. Wish you good luck.. dan beristiqamah dalam puasa sunat setiap senin & khamis tu.. Biar berterusan.. I wont be there always to ajak awok temankan saya berpuasa. Ok dear. See you again when I see you




~Salam~
Love;
Hilmi

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...