Nuffnang

Tuesday 13 September 2011

Sepatutnya

Bukan Menolak Takdir
Sepatutnya kalau kita nak berkawan, tak perlu nak ada istilah 'aku miskin-kau kaya' kan?? tapi mungkin cara aku dibesarkan menyebabkan aku susah nak ubah persepsi tu. Apetah lagi kalau korang jatuh cinta dengan orang yang lebih kaya, yang lebih mewah hidupnya berbanding dengan hidup korang. It's sucks.. Tambah2 lagi, aku ni lelaki. Makanya, ianya menjadi susah.. that's why aku punye FB status pagi ni; "let the rich stay among the rich.. I will play jauh2.. ""

Sepatutnya aku langsung tak cerita pasal benda2 dalam hati aku dalam blog ni. sepatutnya aku cerita pada tuhan. Dan aku menyesal.

Sepatutnya kita tak patut jadi kawan pun..
Sepatutnya aku dengar cakap mak & myra..
Sepatutnya dari dulu aku jauhkan diri. Tak la susah hati cenggini,. 

Perancangan apa yang Allah buat untuk aku ni?? Kan bagus kalau cerita aku ni macam kisah si Aidil dan Alya dalam cite Nur Kasih tu.. walau Alya tu kaya, tapi itu tak pernah membezakan apa2 pun.. 
 
Aku dan Bulan
malam tadi sempat merenung kelangit. Tengok bulan lalu berbual sejap..
Moon asked; If she make you sad. why don't you leave her?
I said: Moon, did ever you leave your sky?
Moon said; How can I? she is part of me.
I replied: So do I. How can I Ieave my sky?

Kalau aku boleh pergi, dah lama aku pergi.. Aku tunggu sampai habis belajar je. Pastu, I really hope we not gonna see each other again no matter how close we are.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...