Nuffnang

Saturday 3 September 2011

Erti Hidup (Part 2)

Post ni adalah kesinambungan dari Part 1 yang banyak aku cerita pasal suasana 2-3 hari masa hari raya.. Tu cite pasal family lah.. Ni masuk bab kengkawan pulak

Kawan Baru
My besties, Akmal and Ezzuani  ntah merata-rata bawak aku jalan beraya.. jumpa beberapa orang kenalan baru.. nice meeting you guys and girls too.. Yang tak bestnye bila ikut diorang bedua ni tak hengat nak balik... telepas aku nak mengutip duet raya dari mak-mak sedare yang datang ke rumah.. haih~ The lowest collection ever.. thehehe..

Kawan Lama
Thank you for everyone who wishing me hari raya hatta dari orang yang ditunggu dan tak terjangka pon ada.. Selamat hari raya jugak.. sorry kalau ada yang tak sempat aku reply message korang sebab seingat aku semua mesej yang masuk, aku reply balik.. kalau takda, mintak maaf ye.. takde niat nak sombong ke apa.. =)

Perasaan Lama
Orang yang aku cuba lupakan, wishing me selamat hari raya dan aku senyum sebab perasaan itu dah takde dah.. Everytime I saw Ana, no longer have the same feeling.. Even we do not engage in relationship whatsoever, she managed to be a good friend to me.. She were the 3rd person wishing happy birthday during my last birthday. I myself no longer feel awkward to talk to her. I  proud of myself for successly managed to moved on.

Pegi beraye jumpa balik crush yg lama-lama.. They are happy.. married pon ada, kerje dah pun..  wowwy!!

Perasaan Baru
Sempat pegi beraya rumah  Nad sekejap.. Bebel aku punyalahhhhhhhhhhhhh panjang.. Nadia cakap aku ni LamPi sangat.. Aku diam jela.. Dengar dan senyum jep.. Semua orang ada prinsip aku pikir.. Semua orang ada sebab mengapa mereka berdiam diri... for me: "I'm not looking for a girlfriend to LOVE with, but I'm looking for a wife to LIVE with"..

Aku tumpang Achik balik Shah Alam.. sekarang ni kat Shah Alam dah la.. sampai di Ipoh tadi, lagu Anuar Zain lah pulak... hahaha.. syahdu gitu..



Biarkanlah saja diriku sendirian tanpamu...
Biarkanlah saja diriku sepi tanpa kata...
Bukan maksud untuk membisu...
Sepi tanpa kata..
Terpisahnya kita kerana mengejar impian...

(apokobondolah upload lagu jiwang time mood raya.. hadooo~! bongok)

to be continued....

2 comments:

einyminywani said...

"I'm not looking for a girlfriend to LOVE with, but I'm looking for a wife to LIVE with".

nice quote !

Hilmi Mikà said...

tenkiu...
Ilhama dapat dalam kete tuh.. haha.. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...