Nuffnang

Monday 28 March 2011

Kedekut


Masa takda duit, kalau lalu sebelah outlet yang jual henpon nampak murah je semua henfon2 tersebut.. Yelah! enset aku an kene barah rahim kt skrin dia uh.. setompok kaler itam.. ntah kenape pon xtau.. ciss~kalau ada orang call mmg aku pakai angkat je xtau sapa yang call.. sungguh xbest...

Ni dah ada duet berkepok, mahal la sial segala henset yang ada di seluruh petala langit dan bumi ni.. xde yang murah sikit ke ha??? (-_-)''.. cekik darah sungguh..

So You Think You Can Dance
Jar of Heart si minah Christina Perri nyanyi ngan piano bagai sangatlah awesome... aku ni dah la kuno duduk kt s.alam ni xde Astro... Balik ghumah bru nengok astro.. hoho... suara beliau yag serak2 basah merobek hatiku..

Makanan..

Hari ni aku dah sampai semula ke Shah Alam.. hahai~ mak aku masak macam aku ni nak pegi oversea.. sebakul dia masak nasi bersama macam2 lauk + jeruk pelam.. Dah banyak sangat jeruk yang abah buat, siap buat dua partition.. 1 set untuk aku, 1 set lg untk Alia..

p/s: cik nur Alia, mai ambik lekaih barang2 ni.. satgi habih la ni ikan bilis yang Tok masak ni... cam sedap ja..

Gendut..
balik rumah duduk xsampai seminggu, perut dah kembali berlapis.. haih~ salah mak ler ni.. masak banyak sangat.. nanti kalau masak, sila masak cukup2 sahaja okeh.. xbaik membazir.. dari mengelakkan membazir, tengoklah apa yang dah berlaku pada perut anakanda mu ini.. pffttt..

Rajin..
Ya Allah! aku mohon sok2 bagi la kt aku bini yang rajin kemas rumah.. Letih der kalo ko asek kemas pastu tinggal kejap nengok dah kembali kepada tongkang vietnam.. Astaga! hehe.. penat nok!~ massage please!

Datang Bulan..

syaitan lah sungguh! malas gila nak solat few days ni.. tinggal tu xde la tapi solat ujung2 waktu jep.. kene santau ke ape ni?? cam xlarat je badan.. heyyy~ cantek sikit!! tenaga batin wa hebat lagi okeh..tongkat ali segelen minum.. haaa~ korang orang pompuan kalau datang bulan rase xlarat cam aku gak ke rasa semakin bertenga ha?? ce cite skit ngn aku ni...

Lupa banyak..
Petang semalam hujan, makanya xde la sapa nk pegi surau.. disebabkn abah kaki dia belum sembuh dari sakit, maka beliau telah suruh aku menjadi imam. sekali bole lupa der surah Dhuha.. ingat 5 ayat yang pertama jep.. ngeh~(-_-)''.. apo la nak jadi?

Pastu hari sabtu ada Kursus Ketua Patrol PPM Baling. Kemain confident ajar bebudak tu kod semaphore.. sekali wa ignat sampai huruf N saje.. huruf O dah lupa camne nak kibarkan bendera.. dah~ hancus!!.. munafik habis seluruh pengakap daerah baling dek ajaranku.. hehe..

Gi Kampus...
jamsudah menunjukkan jam 08.35 pagi.. maka wajiblah aku untuk mandi dan bersiap2 untuk ke kampus untuk mendaftar diri dan mengambil timetable untuk semester ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...