Nuffnang

Saturday 19 March 2011

Shadap!!!


Mari Bercerita
Aku banyak cakap sangat la aku rasa. Patut la rasa cam sikit lately. People start to feel piss-off. Therefore, I'll be more careful. I'll do more listening. It wasn't that bad if I keep quite for a while. Ada satu malam tu Amy call aku nak ngadu pasal kawan dia.. Aku plak yang mepek ntah hape. ngee.. sorry! Naseb baik she stopped me. "Weh! denga la, aku nak ngadu ni'' (antara petikan ucapan beliau).. haha.. baeklah.. woha! dear my friends yang lelain, kalau nak cakap sesuatu kat aku pastu aku pon potpet2 xbenti, sila stopped me okeh..


Aku Bebas

Semalam lepas exam, aku pegi makan kt Sushi King dgn my gilfriendss Lisa, Wanie, Fatini & Ainun.. Balik umah mandi segala, then kluar pulak gi OU.. mula2 plan kemain nak gi Mid tapi xjadi.. Lepak dgn Fatini & Ainun nengok Merong Mahawangsa. Balik rumah sampai pukul 2. Japgi si Intan lak cakap yang kete si DD Rosak, dia nak amek aku soh gi nengok2 ape yang patut (macam aku tok bomoh plak).. Aku tendang sana-sini sikit pastu da elok da kereta si Dayana uh. Pastu banje makan. ngeh~ letih gedabak. Balik uma tido selama 15 jam.

Patut la si AkmaL cakap aku ni buaya, senarai kawan pompuan kemain panjang. doink! (-_-)''.. Aku bukan sengaja dol.. Dah kawan jantan semua keluar lepak ngan awex je.. Ngan aku diorang tanak klua.. =p. Nak ajak aku lepak men bola or futsal aku xmaen bola. Nak ajak aku men boling, aku xgheti maen. Besides, aku xde girlfriend. well~ I think I'm allowed to go out with any girl friends. That's never make me a playboy though. Bukannya aku kluar sondol menggatal okeh... hehe..

Dua Dunia
Cuti sem da stat walaupun ianya seminggu. Aku menjadi pemalas kehormat sebab xtahu nak buat apa dah.. Barang2 dah hantar gi rumah baru tp brg2 besar cam almari, katil meje stadi aku xtau nak angkat camne?? suseh jugek!.. Ya Allah! I wish I have a car right now.. Boleh lah aku angkat karpet dan tilam ni. yang besa2 tu aku ingat nak tinggalkan je.. jual kt orang lain je.. Rumah baru dah ada katil dah.. Guna teksi mahal x angkat tilam and carpet ni?? hermm.. (-_-)''

Lagi cepat aku pindah rumah, lagi cepat aku bole balik kedah.. da la cuti sekejap jep.


Aku mau air.

Redang vacation will be soon. aku tunggu perkembangan dari Abang B0b pastu aku pun pack-up my things la.. Uniform baru senin nanti nak gi beli dengan aQem.. jom2!! sape nak ikot saye gi Redang?? nak ikot sila berkelakuan baik2 ye..


Dah Maghrib

Azan maghrib dah pun... Nanti la sambung meraban lagi..







2 comments:

Fhat's Life said...

sape laa yg tuduh awk tu playboy? ngeee ;)
you are friendly to girls and we love you for that..btw,
sangat kuat menyakat dan membahan saya, ish!!!

Hilmi Mikà said...

controversional comment...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...