Nuffnang

Tuesday 28 February 2012

Sampai Bertemu

Bukan semua orang memahami kita.. Cuma yang benar-benar ikhlas sahaja yang akan belajar memahami.. Apakah kau ikhlas?

Bukanlah aku tak mahu beristiqomah (konsisten) dalam usaha ini.. Sabar itu perlu. Aku tahu itu. Sebab itu aku sengaja diam saja.

Zaim is right.. Tak wajar untuk aku terus macam ni. He is right once again. 

Aku fikir baik aku buang post yang sebelum ni sebab aku rasanya ianya menyinggung..

Aku takmaulah asek manjang je post jiwang or sedih or cakap belapik sebab aku pun kadang-kadang rasa geli jugak baca post bebunga ayat poyos putus asa tapi kali ni betul-betul lah aku tekad. Tekad dengan sebenar-benar perasaan bahawa aku perlu berhenti.

Berhenti Berharap

Lepas ni dah takde dah post cenggini sebab aku rasa bodoh sangat. Sumpah! aku akan berhenti berkata-kata. Lepas ni jangan tanya sebab apa aku tak bercakap. Sebab diakhirnya aku jugak yang akan duduk menahan sakit macam sekarang ni. Dan paling pedih apabila apa yang aku buat ketika ini dikatakan menangguk di air keruh.. Sengaja mengambil kesempatan. Ketahuilah, aku langsung tiada berniat. Malah aku bangun dari lena hanya untuk berdoa buat kalian. Tak pernah aku berharap yang buruk. Kalau itu yang kalian fikir. Maka aku tinggalkan hidupmu untuk kau hadapi sendiri.

** kalau ada yg rasa irritating baca text bahasa indirect diatas, tak payah pening kepala, sebab aku harap ni lah yang last aku post camni **

Salam exam..

Selamat..
Assalamualaikum

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...