Nuffnang

Wednesday 22 February 2012

Cakap Cakap Orang

Post kedua untuk hari ini... Bukan apenye, I just found this good words from people/media around me

Satu
Asyraf cakap "Stop claiming a friendship with people who aren't there when you need them. Friendship is based on availability not longevity


Aku cakap: Wahhhh!! sedihnye

Dua
Zaf minggu lepas ada cakap dengan aku.. Dia kata semua orang pun pernah lalui situasi ni.. "sometimes you think you are different. But for her/him, you just another friend"


Aku cakap: Ouchhh!! 


Tiga
Terfaktab cakap "lelaki kena sediakan segalanya (belajar dulu, keje, tempat tinggal) pastu go on. Kawan je dengan seramai yang boleh. KAWAN je. Toksah gedik nak feeling hamende sangat. Bila dah ready, dalam ramai-ramai tu takkan la satu pun tak sangkut en?" 


Aku cakap: sigh~

Empat
Diana cakap dengan aku "Tolong jangan ego sangat boleh? Ni lah laki melayu, tak istiqomah.. Egolah melangit, hilang nanti jangan salahkan orang" 


Aku cakap: wuwuwuwu.. kene bebel. saya tau.. saya tau..I'm trying here...

Lima
Aku cakap: sabar dan sabar dan sabar dan bersyukur dengan apa yang ada.

Aku jawab: Insyaallah.

Assalamualaikum
:: H ::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...