Nuffnang

Wednesday 22 February 2012

Sedang Apa Dan Dimana



Sedang Apa?
Aku letih berfikir apa salahnya? apa yang hilangnya? apa yang telah berlaku? Bagi aku jawapan boleh tak?

Cerita Sombong
That moment sombong ya rabbi lah padehal dalam hati ya ampun..... rindu tahu!.. Kenapalah gini?... Aih~ manelah ko tau hati aku..

Siapa Boss?
Yalah, aku bukan dilahirkan untuk jadik ketua.. Aku cuma membimbing.. Aku suka kalau korang jadi ketua dan aku being the one yg jadik backbone beri pandu arah camne korang nak maju. Paham tu?

Same goes to relationship (if if jelah.. kalau kalau je).. mula lahhh.. melalut dah!!... I won't be a leader walking in front of you and then tell you what to do or where to go... I'll walk next to you hand by hand.. Aku memang takde pape dalam hidup aku. So, let we build every piece of our life together. Itupun kalau dia sudi. Kalau dia mengharapkan aku sediakan segalanya,well! I'm sorry, I am not a right man for ya.

Chiao
Dah la, banyak keje lagi.. senanye saje gedik feeling dengar lagu nih.. Yang bersalah adalah si demok kaykay lah ni gedik suroh aku dengar lagu gini..

Assalamualaikum..
Hey~
Ini dari Hilmi Mikà

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...