Nuffnang

Thursday 5 January 2012

Bahasa Aku


Meanings
Saya sayangkan awak ≠ saya cintakan awak
Saya sukakan awak = saya cintakan awak

Aku suka dia = Aku sayang dia
Aku cinta dia = meme maksudnya I love her lah giler... nak maksud ape lagi... :p

I'm complicated and I know it yet I love me for me. I don't simply fall in love with just any girl. I love unique girl. A girl who are different from me so that she can complete my imperfection.

Confession & Silent
Patah hati setelah cinta ditolak tidaklah seperit menyimpan perasaan tanpa pernah dicerita.. Ya memang aku penakut tapi bukan kerana aku takut patah hati tapi kerana aku takut tuhan murka pada aku.. :)  

Ralat
Kang ado plak yang tanya tanda ni maksud apa??... haha...adooi.. It means Tak Sama Dengan lah dik oiii...

Mood exam: doa banyak banyak banyak banyak... =)... happy exam.. mood tade.. spoil... Dushh!!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...