Nuffnang

Monday 26 December 2011

New Year New Start


Mulut Buruk


Dah nak masuk tahun baru ni banyak la nak kena rancangkan. Tapi sebelum melangkah lebih jauh, aku fikir lebih baik buat pembersihan.. hehe.. Aku tau mulut aku banyak keluar perkataan tak elok. Bukan nak tunjuk baik, memang aku sedar. Sebab tu aku luangkan sikit masa dalam sehari untuk buat post mortem tentang perangai aku. Cari sikit masa untuk perbanyakkan beristigfar dengan kelancangan mulut yang tidak terdidik. I’ve hurt people. I know and I am sorry.

Awynn: thank you for keep reminding me dan tak segan silu untuk menegur. I don’t really remember how we start to be friend. But I am truly blessed having you as my friends.

I do have lots of female acquaintance but few of them turn to be close friend. Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa. Badan binasa bermaksud hati yang terkandung dalam badan turut binasa.. Aku tak kecik ati pun kalau diorang berubah kerana mungkin mereka berubah kerana dengan kata-kata aku.

I’m sorry for not cool as I used to be. Even though Raimi and I keep in touch but I can feel the change. We are different lately and I wonder why. Yes, Mas and me do have good time talking like we used to be but we are different now. Same thing happen to few more friends. If I do hurts your feeling, aku betul-betul mintak maaf dan aku menyusun sepuluh jari pada korang semua atas segala kesilapan/keburukan. Kalau pun takde pape, mungkin itu hanya sangkaan-sangkaan aku sahaja. Ade orang cakap aku suka fikir bukan-bukan padehal takde pape. No, you are wrong. Orang berubah bersebab. Pasti ada penjelasan disebalik perubahan mereka. DD cakap mungkin aku yang berubah. D!, aku berubah sebab diorang yang berubah in the first place. I am really good in observing people. It is my gifted ability. 

Angin Baru
I haven’t told everybody yet about my leaving except my dad and mum.. Alhamdulillah.. Dear friends, I feel great to have you all as my friends. Never ask me. Don’t!. I might come back or might not. Who knows? Kalau mendapat izin Allah SWT kita bertemu lagi. Waiting for June..

Liyana Trending



Hahaha.. nice one sista Liyana Zulkarnain.. Suke betul aku. Dia letak di BBM dan post kat FB menyeru kepada seluruh umat manusia yang mahu buat confession pasal ape2 jelah & kepada sesiapa pun menjelang tahun baru. I do have one but urmmm... I don’t know...  Biarlah aku berbicara pada tuhanku saja. Dan kalau Dia izinkan, it will happen eventually, ain’t it?

A Thousand Years
I did post this status in my twitter few days ago yet again I share it here. “I’ve been waiting for you for thousand years. Unfortunately, I waited too long I guess.”   


:: We cancerian memang mood berubah-rubah. Swinger mood. Tak boleh predict. Kejap ok, kejap x.. Rimas kan? Urghhhh.... Its super duper annoying, it's girlish, and it's childish. But, I don’t ask for it. I born with this personality. Most people can’t stand me. I don’t blame you all andai korang belajar untuk menjauh. I do understand T_T  ::

Thank youiiiee, Cheeriyooo..  
hilmi ms (^_^)v

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...