Nuffnang

Monday 19 December 2011

The Heartbreaker & HeartBroker

Masa
Semua orang pun sibuk aku rasa. I do admit I've been super duper busy lately, But don't hesitate to text me or call if you wanted to. Bukn aku sombong ke ape ke.. got it babe? you guys always the precious beautiful things in my life.Esok nak kene ulang gi KL balik... Charger BB dan laptop tetinggal di opis.. Nasib baik kelas kejap je esok.. 

Moral: Aku cuma berharap, masa akan mengubat dan mengubah segalanya


Heartbreaker?

Ape kene mengena? Weee... muntut saje je gatal nak konon gempak. Hati aku patah ke ape? tak ah.. cuma tersentuh... Suatu ketika dahuluuuuu (lagu Erra & Yusri tuh... korang engat tak?)... ok sambung balik, suatu ketika dahulu penah lepak dengan satu pasangan ni.. Aku kan kuat pasang telinge.. Kepoh je semua nak tawu.. Aku niat baik sebenanya... Ambik berat pasal kawan2.. hehe.. Dipendekkan cerita, si lelaki bertanya "kenapa awak nak jadi gefren saye ye?" Si gefren cakap "saya sunyi laaa.. perlukan teman... mahu rasa dicintai, mencintai dan dihargai dan awak lah lelaki yang saya yakin akan memberi kebahagiaan kepada saya" dan muka mamat tu tak secerah tadi dan dia kata " Nampaknya dalam hati awak tiada Allah"... 

Moral: I learnt 2 good things here: I won't feel lonely if there is Allah in my heart. I will never suffer of heartbroken because Allah is inside there to treat my wound. 


Heart Broker
Dairek translasi (bahasa melayu moden kot... haha) perkataan ini adalah penjual hati. My heart is always there for you. Do you mind to look up lil more bit to see it. Kalau tak sudi pun tape. Someone will notice at last. I don't ask you to come to me, it is just.... I just want you to know that I care about you. and please remember that there is one guy who will always love you for no reason. 

Moral: I have to stop main cinta. tedik tak tite? tampar je taju2.. heeee.. :D


Muntah Belahak
Haha.. siel! Aku kene bash dengan kawan2 lama.. haha.. Derang cakap blog aku bunge.. Biorler gileeee... Korang stalk buat ape.. hahaha..Blog aku memang untuk kepimpinan kefalsafahan tau.. The story yang paling sonok dengar waktu jumpe balik dgn diorg 1-2 hari lepas is about our other friends who become very productive in giving birth... Ramai pulak kawan-kawan aku bakal dapat anak tahun depan.. Subur korang... Alhamdulillah.. Buat aku rasa macam tua gile baban lahhh... Doink.

Moral: Rasa aku nak pilih tajuk "seronokkah berkahwin diusia muda?" sebagai tajuk paper research aku sem ni.. Agogo... Syoklah la gileee tengok dorang kemain beromen2 depan mata aku tanpa segan silu.. Mentang-mentang dah laki bini.. haha.. btw, Agak-agak Mr. Arun terajang rusuk aku ke tak haaa kalau tajuk ni? weeee ~ :D


It's hurt inside there


-hms-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...