Nuffnang

Thursday 8 December 2011

Aku Bukan Lelaki..

Aku bukan lelaki yang memberi...  Aku lelaki menerima..
Hamboi kau, tamak ye.. Damn right.. sementara waktu ni jela. Aku tak reti nak bagi lebih-lebih. I keep it for my wife lah oiyy.. In term of kasih sayang, ayat2 manis lah giler.. korang pikir ape? ahha.. I'm totally virgin & innocent tau. heee ;D

Aku akan bagi, kalau aku nak bagi.. Dari aspek apa pun. Masa ke, duit ke, tenaga ke dll.. If you truly means something to me, kredit henfon tak penah aku kisah nak call cakap lelame berkongsi cerita. Duit ringgit tak penah aku hirau ade ke tak as long as I'll be there if you need me.. Tenaga pun aku tak kisah kalau kena tolong korang finish up few task.. I will happy do it for you.  So, now boleh evaluate sendirilah sape korang dalam hidup aku. Tu je yang mampu aku buat sebab buat setakat ini. Mintak maaf kalau ada kurang kat mana-mana.

Aku bukan lelaki manja.. Aku lelaki yang suka menduga..
Hangpa ingat aku ratu ayaq mata ka? haha.. I'm pretty good actor ain't it? muehehe.. Aku suke tengok korang layan aku bit sarcastic.. Korang poyos nak muntah lah, nak pitam lah bila aku cakap aku sweet.. derr! truth kot.. ;p

Ok. Ini serious. Aku suka test orang. Tambah2 lagi pompuan. Gladly, I have all of you yang sincere. Takde la korang pilih nak kawan dengan jantan ensem je, jantan kaya je dan lain-lain faktor kebendaan lah sebab memang aku takde kualiti tu. Thank you for being my friends.

Aku bukan lelaki yang kemas... Tapi aku suka mengemas
Makhluk paling selekeh in this world would be me. Tapi don't worry about my closet and bed and toilet and house and kitchen.. All serviced-well.. (promote iklan tak berbayar).. Ok. Dah kenape rajin sangat nak buat pengakuan ikhlas meloyakan tekak seperti ini? keranaaaaa... Ini keranaaa.. hujan doe kat luar!!.. Sejuk ooohh.. Tetibe mengidam nak berbinii.. ahaha.. 

p/s: Aku bukan lelaki buatmu.. Maafkan aku..

:: Cara paling berkesan utuk membalas dendam adalah dengan BERGEMBIRA. Mereka berharap engkau akan terseksa, sedih, perit, hancur dengan ketiadaan mereka. Tetapi sebaliknya apabila mereka melihat engkau lebih gembira dari sebelumnya, hati mereka menjadi lebih pedih dan terseksa kesendirian. ::


Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia...
Asal masih adanya kamu...
Aku teguh menunggu..


love:
hms

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...