Nuffnang

Friday 28 October 2011

Quicky

EHEM- EHEM
salam semua hey. Lama aku tak update post.. hehe.. kengkonon sebuk. Padehal hari-hari pun bukak blog dashboard tengok/baca post korang. Enjoy reading ‘em all. Lagipun menatang ni under maintenance for a while. Bukan aku restrict reader. Aku close kejap. Sebab tu takleh view 4-5 hari lepas.

Cuti ni tayah la kot aku cite apa yang aku buat. Nothing exciting pun tapi bluerghhh!! Sume yang plan tak jadi.. haha.. yelah, aku merancang je, Maha Penentu yang tetapkan segalanya. (^_^)v

BUDAK KECIK
Sekarang ada dikampung. Mak aku ni dah lama tak buat tebiat ni dah buat balik dah.. Sekali soh aku duduk depan dia mengaji quran.. duhh!! Macam sekolah rendah dulu-dulu... haha.. She is too worried her son change and forgot all those taught. Or maybe she miss they way we be together long time ago and do not realize I am growing older now. Tapi takpelah. Layan jep.. Bukan hari-hari pun aku tengok mak. Sela waktu yang ada aku manfaatkan sebaik mungkin.

BIDAN TERJUN
Cough! Cough!.... tok imam niii... teruk pulak batuk dia... sume hadirin kenduri kawen ni agak terganggu.. sekali dia tepuk paha aku yang duduk sebelah dia suruh sambung doa sebab dia batuk teruk... Derrrr!!!! Buat lawak hape ni der??!! Homai!! Homai!!... pura-pura pengsan boleh tak?? Duh.. Orang ramai ni der.. Pucat muka nyah.. -,-”.... awat la yang pi duduk sini.. nasiblah labu.. pongpang2 je doa.. Asal boleh.. haha

Ape pun, tahniah diuacapkan pada Yanti & Ihsan. Selamat pengantin baru. Ni yang malas aku tengok orang kawen ni. Bangan je keje aku japgi.. hehe.. alahai~

MEMORI
Aku tak lupa pun. Bukan teruk sangat pun tahap kelupaan aku.. Saje diam. Padehal dalam satu hari ntah bape kali bukak page FB check wall. “Sometimes I just need to distance myself from them. If they care, they will notice. If they don’t, so I know where I stand”.. simple principle kan?.. I am observant. Observe ye.. bukan stalking.. haha..

I know I’m being weird lately. Sorry yo. Aku penat + emotional instability + economic down + abah sakit + terasa hati dgn sorang dua kawan + macam2 lagi lah. Gasaklah. Dah nama pun manusia, banyaklah masalahnya. But, I am totally okay.  

Love
Mikà

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...