Nuffnang

Saturday 13 August 2011

Tolong Pergi

Ya tuhannn.. tolong la...

Aku bukan jenis memilih nak berkawan dengan certain-certain people je.. I love making friends with anyone. Kekadang kat FB tu kita tak penah jumpe pon tapi ada few mutual friends then aku accept je.. Why not?? Ko cantik ke, ko tak cantik ke, aku bukan pilih jadik kawan sebab ko cantik ke hape.. Ramai kenalan, murah rezeki.. Tu Nabi kata la..

Tapi jangan la buat aku rimas doe.. Too demanding.. Aku paling semak dengan orang yang mendesak.. Aku bukan laki kau.. Ohoi~ Aku bukan jenis layan orang cara kasar2.. It's not me.. Tapi takkan nak suruh aku layan buruk2 kot... duhh -.-"

Please give-up!!!.. please give-up looking for me.. Please give-up contacting me... Please give-up hoping.. Please!!! Please moved on.. Forget me.. Forget everything I said and I did.. We were young and we did a stupid things.. That's it.. Lupakan segalanya dan teruskan hidup dengan benda2 baru bersama teman2 baru but not me... please! never come into my life..

Truly
HMS

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...