Nuffnang

Tuesday 12 July 2011

Yang terakhir.

Melenggang oh melenggang...

Euww-Euww..
Aku jadi stalker very actively this few days.. haha... kejap kejap bukak FB dia... Kejap lagi buka tengok lagi.. It is a sign I like her?? (ape punye style daa... cam budak tak baligh je).. Oooohh.. tak boleh... sangat tak boleh.. I can't fall in love with her... Totally cannot.. Tak boleh ke I just fall in love with someone yg stranger bru kenal gitu-gitu je then we start a relationship instead of keep fall in love with my own friend?

Aku ada banyak benda lagi nak kena buat selain dari melayan perasaan yang bengong ni tapi well! I just an ordinary man that hope to be love and to love. It's good to know that I am normal guy.. Ehhe..

Aku pernah baca satu quate di Subway in NY not long time ago: When it's dark enough, you can see the star. Maka, aku sengaja biarkan hidup aku agak suram tanpa ada cinta.. Bukan suram je.. Biar gelap pon tape.. Barulah boleh nampak bintang hati yang paling cerah.. cheewahh.. kelas gitu cik kiah!!


Expatriate To Be
Hari ni pagi-pagi lagi dah baca Blog TOKhairul. Seriously awesome topic in this morning.. Makcik2 dan kakak2 sekelian patut baca.. hehe..

Another great news to share here would my job offer once I finish my study.. Dah dapat tawaran tapi nak kena tanya mak - bapak aku sebab aku mungkin tak mula kerja di KL. Tapi nun di Abu Dhabi of any other country lagi disana. I love working abroad.. No problem tapi keizinan mak bapak penting juga. Lagipun mak-abah pun dah berusia. Aku ni anak lelaki ada tanggungjawab untuk take a good care of them lah. Ni yang bertambah bersemangat nak belajar betul-betul ni. kasi up skit pointer. sapa kata lepas habis belajar baru dapat keje bagus2?? yang penting kita kena confident la. Jangan takut. "Do your worse, for me, I'll do mine"...


So, segala hal-hal cinta2 benda bagai nih adalah boleh ditolak tepi kerana I am going to work far away (kalau Allah izinkan). Kita manusia merancang sahaja. Mana la tau, esok pagi aku dah tertanam dalam liang lahad. Kan? Mati boleh datang bebila je.. So, I don't want to be excited sangat.

I Am Sorry
I become big annoying boy for my friends. I'm sorry for that. I Seriously I need to change.. Change is good.. change will make me grow..


Look at me; don't you see i am sending the sign.. I don't want to be your friend.. sigh.. (-_-)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...