Nuffnang

Monday 4 July 2011

Tipu-Tipuan..

haha wei~ new post nak update ape ni wei??

REZEKI
Terima kasih ya Allah sebab limpahkan rezeki yang banyakkkkkkkk sekali minggu ni.. Dicukupkan segala makan minum. Ada saja tangan-tangan dan hati yang bermurah untuk belanja saya makan taktau apa sebab. Thank you to Razi Asriza, Amy Raimi, Intan Nadia, Achik saya and few more others. InsyaAllah seandainya diberi kemurahan rezeki oleh Allah, saya belanja makan anda sekelian.. Kenduri tahlil sekali.. hehe..

NENEK-NENEK


Haha~ the sweetheart.. Mimin & Hana.. membebel macam mak nenek.. Aku mandi lama kena bebel, aku mandi kejap pon kene bebel.. Aku jalan lambat kena marah, aku jalan laju kene marah jugak.. hadoii la hai~ cakap dengan aku nak guna saya-awak je.. tak bley blah.. whatever it is, much love from me.


FEELING
Pasaan tengah campur-campur... Tak bape nak stabil sangat r.. Kadang-kadang ok, pastu kejap lagi dah mereng, then terus sawan.. Macam orang pompuan yang tengah gila meroyan tuh.. camne la wa nak cari bini ni?? wa dah mereng cam ni.. harap dapat la bini yang waras sikit nanti..  aminnnn... Walau abang muka tak hensem tapi bila lidah ni mula mengalun syair cinta,  cair kot taik tinge.. tersangat awesome tau tak... haaa~ Janganlah risau wahai dinda... cheewaahh..


.:: Risau dengan Raimi...she look cam tade mood je lately.. (-_-)''... ::.
.:: DD! ko kenape nak pegi buat master kt UK weh?? jauh la syeal.. ::.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...