Nuffnang

Saturday 2 April 2011

Yabedabeduuuu..


Memonteng...
Emosi dah semakin baek.. hahai~ aku nak cite pasal excitement mingggu depan nih.. mggu depan hari khamis malam jumaat tu aku da gerak ke Tengganu... pulau redang yaw! so jumaat tu aku bakal memonteng kelas encek Khairul Anuar.. selamat hari raya sir! mahap zahir baten... thehehe..

sekali Abg Bob anta message kt FB cakap ada tempat available untuk program Redang ni, terus mood change.. woha!! saat yang ditunggu untuk keluar dari Shah Alam telah tiba.. Den nak poie skodeng penyu, berendam2 didalam air dan terhegeh-hegeh berenang (sebab xberape gheti senanye).. haha..

Al-Rambut
Lahanat ko Naim... Monyet! beliau gelakkan aku menyikat rambut ke belah kiri.. wooot~ woott~ ini adaah percubaan yang comel okeh!! haaaa... ko jeles an... cube try rambut baru ye.. mak aku bebel xhengat.. asek perli jep.. yolah2!! orang paham la... ni blom Faiz nengok aku lagi ni.. mampus kene bahan kang... Aku pakai sorban la pasni.. ngek!

Kakak Henfon...
''u beli la satu henfon kasi u punya girlfriend...'' haha.. gefren hapenye.. aku manado gefren... kalau ade gefren pon jadahnye aku nk beli an henfon kat dia.. kopak poket mak ni haaa~ (aku calon boifren yang sangat econimical lagi bijaksana dan berwawasan serta berjimat cermat)

''mana ada meh.. ni saya punya kakak la..." ntah tak semena2 Amy Raimi jadik kaka aku... hehe. Jatuh sudey saham beliau. But I think its sokey. Aku pon memang ada sikit2 baby face tu. So, logik la jugak Amy jadik kakak.. hua3.. Kang nanti aku dah kaya, aku beli an satu tok ko eh. Saba ye 'kaka'.. ngeeee ~ =p

Anak Sedare
Ni chek nak cheghita ni habaq hang. ada la sorang anak akak aku ni bru jek abes SPM & keputusan exam beliau sangat hebat kalau nak dibandingkan dengan result SPM Pak Su dia nih.. Sekali dia apply mau buat medic kat UM daaa... Mau jadik doktot. hoho.. Hebat la siak!! Pak Su doakan ko berjaya ye Syam, kang kalo Mak Su (bakal) ko nak bersalin, tau la sape aku nak panggil.. Jangan nak ngelat ye..

Tahun ni ada la 3 orang lagi anak sedara aku yang nak amek SPM.. yang lelaki 2 orang tu siap2 da plan nak jadi doktor. Aizat Danial! hang kalau jadi pakar bedah tukar jantina sumpah sesuai!!.. ngeee~ Hadui ai.. korang tanak ke amek kos business macam Pak Su korang yang gorgeous ni.. Best wooo~ budak laki takmo amek business.. Diorang nak amek engineering & medic jep.. Banyak siot awex kt faculty business.. well~ tanak tape.. (korang kecik2 dengan SPM pun belom amek dah hade awek.. kemain declare in a relationship dalam FB ye.. chaitt.. saja nak bergado dengan aku ler tu)


Menggedik.

Aku rase nak lempang je mamat2 friend anak sedare aku yang pompuan tu. Mereka mengayat terang2an di facebook tanpa rasa segan malu terhadap Pak Su kanak-kanak terbabit yang memerhati. Dol~ ko kalo nak mengayat, sila belanja makan pak sedara dia dulu.. Kalo x ape guna Pak Sedara kan.. hahai~ baru berkat doe..

Pagi-pagi buto dah buek lawak.
Pepagi td aku bukak emel... Aku an pakai gmail.. sekali ade kluar advert yang mengatakan gmail motion new version. Kemain ada dengan youtube bagai. so aku bukak dulu la youtube nengok. Wah! hebat la sial.. Hanya dengan membuat pergerakan badan dengan dibantu oleh webcam, ianya akan memproses tindakan pengguna lalu berlakulah perkara-perkara seperti open inbox, reply dan sebagainya. pastu ada button 'TRY GMAIL MOTION'... aku pon excited tahap cipan meng- click link tersebut. sekali dia cakap. Not exist yet! april fool. now, go open your gmail account. have fun!!! cam haremmmmmmm... haha.. siot aje.. sengal betul..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...